Asu1 _prens_prenses_annesi birazcık deniyip bebeğimin tepkisine göre hareket edeyim en iyisi çok sağol ya 2 aydır gazdan rahat bir gün geçirmedi yavrum🥺
Bebeklerm Asu1 bence vermende sakınca yoktur nane ve rezene veriyordum gaz sorunu hiç yaşamadık çok şükür rezene daha etkili oldu sanki hala veriyorum arada 4 ayı geçtik az az verebilirsin eğer gazlı bebekse birşey olmaz annesi rahatlar