Merhaba annişler emzirme döneminde takviye kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız paylaşır mısınız?
ben yeni doğum yaptım gaz sancısı çektiğim için beslenmem kısıtlı mesela bakliyat süt tüketmeye korkuyorum narenciye de öyle kaş yaparken göz mü çıkarıyorum emin değilim.