Eliffffffff Prego Maxima park beşik aldık. Kurduk ve dört kenarından biri dokununca çöküyor. Sizde böyle bi sıkıntı var mı? İlk olarak kaldırdık. Çıt etti dikleşti. Ama dokununca çöküyo hemen