Elvin_idil06 Sakınnn artmıyor diye şartlamayın kendinizi.. Biraz daha deneyin, doktora gidin ona göre karar verirsiniz. Ebeler felaket tellalığı yapıyor nedense.. 1 haftada 150 gr kötü bir kilo alımı değil.
Ben, bebeğim doğduğundan beri sütüm az sütüm az dedim hep, bebeğim doymuyor düşüncesiyle doktor önerisi olmadan mamaya başladım, emzirdim ama hep tedirginlik içindeydim, doymuyor doymayacak diye panikliyodum.Hatta sütüm az, sütüm yok diye sık sık emzirmedim ve sonuç sütüm artmadı ve şuan tamamiyle mama ile besleniyor sütüm geliyor ama gıdım gıdım,tatlı niyetine veriyorum memeyi.. Sağıma inanmayın deniyor, ben de bebeğim 15 - 20 günlükken sağdığımda 30 cc süt çıkmıştı daha da panik oldum, emzirmelerim stres içinde geçti.
Mama kötü birşey değil, bi de sarılık riski varsa bazen şart olabiliyor ama pes de etmemek lazım. Ben bebeğim küçük doğduğu için ve sarılığı yüksek olduğu için pes etmek zorunda kaldım, kendime inanmadım. Başkası bunu yaşasın istemem.. Bebeğinizin kilosu iyiyse, sarılığı yüksek değilse pes etmeyin, çoook sık emzirin,çiş ve kaka sayısını kontrol edin. Kendinize inanın o süt artar.. Doktora gitmeden de karar vermeyin ne yapacağınıza..