bus00 Kızlar merhaba bebeğim 9 eylülde doğdu internetten hesaplıyorum. 20 ekim salı çıkıyor ama ben takvimden sayıyorum 18 i çıkıyor anlamadım başka bi hesaplama mı var yoksa ben mi yanlış saydım ☹️