[silindi] ben 8.ayda kızıma büyük lokmalar veriyordum bu sürece yavaş yavaş başlamıştım yani bilmiyorum bende mi sorun var herkes korkuyor ama ben onun hazır olduğunu hissettim. Farkettim ki çiğnemeye çalışıyor 9.ayda köfteyi eline verdiğimde ısırıp ısırıp yiyordu şimdi 11 aylık olmak üzereyiz benim yediğim büyük lokmaların küçüğünü yiyor
Sadece 1 ay püre yaptım ben sonra Pütürü sonra minik parçalar verdim