Esnakdnz cicekannesi22 bende hamileyken göbeğime kaynar su dökülmüştü dr hametol krem sür demişti bide arada bi soğuk suya tut 5 dk
cicekannesi22 Demiralininannesi Mom091 Yazilimcianne Gamzeburkan Cennetim elizinannesi-19 mirayilknurtolga Lidya-t ozi Esnakdnz Esnakdnz hepinize çok teşekkür ederim
Lidya-t Yumurtanın beyazı iyi geliyor . İz kalmamasını da sağlıyor. Sürekli sürmüştüm kolum yandığında iyi geldi
elizinannesi-19 cicekannesi22 yumurtanın beyazı. Kesinlikle ağrı sızı yanmayı kesiyor. Denendi onaylandı 👍🏻 Beyazını sürün yanan yere sonra üzerine peçete koyun kurusun kalsın. Yanmayı alacak ve iz de kalmaz.
Cennetim cicekannesi22 anestol de sür ama bunları iki günden fazla kullanma gümüş olduğumiçin karartır cildi sonra bepanthen sür
Gamzeburkan cicekannesi22 evde varsa kantaron yağıda iyi geliyor bide kayınvalidem yanar yanmaz çamaşır suyu döker 1 dakika yakıyor bidaha acımıyor der denemedim ama öyle yapar o
Mom091 cicekannesi22 rendelenmiş patates. 15-20 dakikada bir değiştirin. Patates soğuk olursa daha iyi olur. Hem acıyı alıyor hemde iz kalmıyor. Geçmiş olsun🙏🏻
Elif1150Ecem Kantoran yağı bire bir canım 🤗 hatta bugün elimi firina değdi yandı mucize gibi bir ilaç acı su gitti hatta kırmızı olan yanıklar geçti 😘👍