Ebrareylulll Kızlar neden bkdr çok ağrıyor anlamıyorum bugün dr götürdüm öksürüğü var diye hiç bir şeyi yok dedi eve geldik hic susmuyor ağlıyor anlamıyorum neden ağladığını bende hastayik kokuuom korana oldum diye kafayı yiycem yaaa
Blackbaby Ebrareylulll bebeğinin atak haftası olabilir canım benim bebeğimde şuan öyle kucagımda susuyor ancak
Gamzeburkan Ebrareylulll canım bizde 4 aya girdik aşı olduk 1 hafta aralıksız ağladı aşı falan oldunuzmu sizde ?
Anyaangie Dırek bas agrısı ve eklem agrısı cok olıyormıs,koku kaybını da takıp et,belırtın olusursa-allah korusun-hemen teste gıdersın,ıcını ferah tut bı sey olmaz allahın ıznıyle
Ebrareylulll Blackbaby olabilir canım 10 gün sonra 4 aylık olucak insllah çabucak geçer bu zamanlar çok korkuyorum biseyi var diye anlamıyorum da
Ebrareylulll Gamzeburkan yok canım 10 gün sonra asimiz bızim ateş oldumu canım aşıdan sonra ben.cok korkuyorum da
Gamzeburkan Ebrareylulll çok ateş yapmadı ama ağrısı oldu sanırım ilk defa bi aşıda bu kadar zorlandım hergün ağladı uykularından ağlayarak uyanıyordu ama herkeste aynı olmuyor tabi inşallah sizinki hemen atlatır