kggamze ben de aynı durumdayım ek gıdaya doktorumuzun önerisiyle 4,5 aylıkken başladık ve her şeyi yiyordu, ne zaman ki önce Rota sonra Adenovirüs geçirdi üzerine 6. Ayda diş çıkarmaya başladı, şu an 8 aylık ama 2 aydır hiç bir şey yemiyor, şeftali ve muz dışında 😔sadece emiyor başta biberon emzik alırken şimdi onları da almıyor ve ben işe başlamak zorundayım bakıcı hiçbir şey geçiremediğini söylüyor sağdığım sütleri bile biberondan içmiyor nedenini ben de bilmiyorum 😔