Merhaba kızlar bebeğim 5,5 aylık beni tabi ek gıda heyecanı sardı alışverişler yapıldı kitaplar okundu ben hazır gibiyim😃 doktorumuzla konuşmadım henüz ama ben blw yöntemiyle ilerlemek istiyorum biraz çekincelerim var yinede,bu yöntemle ilerleyen annelerin motivesine ihtiyacım var açıkcası 🥰