Aysun__ 7 buçuk aylığız bebeğim tanecikli çorbaları reddediyor ne yapmam lazım artık iyice moralim bozulmaya başladı😕
iremceren Aysun__ hiç blender kullanmadım bebeğm de alıştı önüne koyun kendi yemeye çalışsın belki öyle keyfi olr
Merve Aysun__ şimdi bir sürüüüü ben en başından blender kullanmadım diyen annelerimiz gelecek 😂 ben pütürlü gıdadan hep çok korkardım 2 blender bozdum bu uğurda 😇 9. Ayda başladım minik minik önüne koymaya. Zamanla alıştı öğrendi şuan 14 aylık her şeyi yiyor. Yani demem o ki zamanla korkunuzu aşacaksınız. Her şeyi yiyecek minik
Purple13 Aysun__ valla ben hiç blender kullanmadım reddettiği zamanlar çok😂 benim sorunumda kaşık doluysa ağzını açmıyor kendi yiyecek eliyle
[silindi] Aysun__ 7 aylığız hep çatalla ezip verdim ve yiyoda yanlışmı yapıyorum boğulma ihtimalimi var
Aysun__ Merve ayyyy çok tşkr ederim aradığım cvp valla 😀bende aynı şekil boğulur diye ilk günden beri blender ve çatalla ezdim bende öyle yapıcam👍😇
Sarisey Merve onune koymaya basladiginizda neler koydunuz ve nasil koydunuz biraz anlatir misiniz? Ben de o sekilde gidiyorum da fikir icin soruyorum😌
Merve Sarisey omleti bile küçük parçalara bölüp önüne koydum ☺️ Brokoli haşlayıp minik minik koyuyordum. Krepleri yani önce yumuşak şeyleri 🥰
Sarisey Merve bu sekilde ogrendi mi peki cignemeyi? Ben de omlet mucver pankek eriste et tavuk balik koyuyorum onlerine kizim cok guzel çiğniyor oglum bazen cignemeden yutuyor. Korkuyorum cignemeyi ogrenemeyecek diye🙄
annekuzusuuuu Aysun__ ben pütürlü verdim hep reddetti o inat etti ben inat ettim ve başardık maşallah şimdi çok güzel yiyor 7 aylık benim oğlum da meyvelerini falan blendirdan çekerdim artık hep çatalla eziyorum sende sürekli ver alışıyor zaten🌸
Keremtugra Aysun__ hic blender kullanmadim hep çatalla ezdim oyuzden hep kati yedi bastan ole alistrdim
Aysc Hanımlar benim oğlum 6 ay 21 günlük , biberonu asla ağzına koymuyor su içirmekte zorlanıyorum kaşıkla veriyorum, bu aylarda normal bardakla içirmeyi deneyen var mı ? Annem bardakla ver diyor ama ben korkuyorum 🤷
irmc Aysc benim bebeğim de 7 aylık olacak neredeyse biberon ile su içmeyi sevmiyordu sonra Philips avent damlatmaz bardak diye geçiyor onu aldım e bebekten suluk şeklinde ama ağız kısmı biberon a göre biraz daha delik ilk zamanlar dikkatli olun çünkü su biraz fazla geliyor biberon deliğindekine göre genizine kaçabiliyor ama sonra sonra öğrenip içti benim bebeğim