Goktug_bugra Oglumun saclarini permatige vurdum 2 bucuk aylik acaba bisey olurmu cok duzensiz buyuyoduu
iki_prens_annesi_ Goktug_bugra permatige iyi cesaret etmissiniz ama bisey olmaz nolcak bizde 2 bucuk aylikken kestirmistik ama makineye vurmustu eşim
MehmetSeliminAnnesi Keske birqz zamana bıraksaydınız. Şu dönemde üstüne yattığı taraflar dökülür zaten