Merhabalar kızlar o kadar çok yorum okudum kikafam allak bullak oldu Ümran tıp hakkında iki kişi çok kötü post açmıştı kesinlikle düşünmüyordum bu yüzden ama sonra çevremde neredeyse herkesin orda yaptırdığını ümit hanıma sorun yaşamadığını öğrendim. Çakmak erdemde de Zafer bey var olumsuz bir yorum duymadım hiç fazla bilgim de yok ama.. haftaya sünnet olacak çok tedirginim bu açtığım ikinci post sünnet hakkında lütfen yardımcı olun bilgisi olan lütfen paylaşsın biraz rahatlayayim 😔🙏