Lokum03 Kızımın yeme düzeni değişti. 4bucuk saat gün içinde emmedi. Yani sabah 9bucuktan 14e kadar neredeyse. 12de uyudu hala uyuyo🤔🤔sizlerde de oluyor mu anormal bir durum mu acaba😢😢😢
DefneRana3881 Lokum03 bende aynı durumdayım yaa delircem bugün 7 de emdi sabah sonra 12 buçukta emdi o arada veriyorum almıyo şimdide uyutacam uyutmadan emziriyim dedim yok yine almadı ağladı ve uyudu
Premses Benim de aynı canım gün içinde 3-4 saate bir 2 dk emiyor bırakıyor ben anlamadım bu işten bi şey ..emmediği içim sütüm azalıcak diye çok korkuyorum ben de 😶sağma makinam da yok 😪 3.5 aylığız .. inşallah düzelir bir an önce hepimizinki de