Eslem4534 Rahimde üst ve alt bölgesinde zona denilen yara gibi bir şey çıktı ve aşırı ağrılı böyle bişey başına gelen var mı sonucu tedavisi nasıl oldu ne ilaç kullandınız? :(
Cancan123 Eslem4534 benim başıma geldi acile gittiğimde iğne vurdular sonra bi hap yazmışlardı ilacın adını hatırlamıyorum ama çok geçmiş olsun ağrılı bi hastalık