Selin648 Kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzere ne zaman destekli oturtmaya başlıyayım ve ne kadar süre bırakayım
Deletedmom379 Selin648 bizim 5 aylık olmak üzere doktorumuz artık yatma bebeği değil çok az az olması şartıyla destekli oturtun dedi. Benim oğlumu yatirinca sürekli kalkmak istiyor
Leman01 Selin648 benim doktorum 4 aylıkken kendi kucağında yavaş yavaş oturtmaya başlayabilirsin demişti 5 aylık kontrolünde mama sandalyesi al onda yavaş yavaş otursun dedi .
Baran_agah46 Selin648 rica ederim canım, kayınvalideme göre de kız çocuğu 5.ayında destekli oturtulmaya başlamırmış ama ben pek kayınvalidemi dikkate almıyorum bu konularda , onların zamanıyla bizimki bir değil diye
Selin648 Yazilimcianne benimkini anakucağına koyuyorum etrafı izlesin diye ama kalkmaya çalışıyor bildiğin Dik yapıyorum kendini acaba oturmak mu istiyor dedim de ellerini tuttum ellerimin sıkıca tuttu ve kendni kaldırmaya çalıştı kalkmak istiyor galiba oturmak istiyor gibi ellerini bırakınca ağladı tekrar kalkmak istedi tekrar tuttu. Tekrar kalkmaya çalıştı
Yazilimcianne Selin648 maşallah o da istekli belli. Bence günde 5dk belki 10dk denemeye başlayabilirsiniz. Bu arada mama sandalyesi çok işe yarıyor