Egeannesi1509 canım özel aşılar zorunlu değil ama bence yapılması gereken aşılar tabı kı aşıyı yaptırıcaz dıye vırusu kapmıyo değiller ama eğer kaparlarsa daha hafif atlatıyolar ben yapmazsam pişmanlık duyacagıma dıye yapılması taraftarıyım hatta rota aşısınu bugun olduk eczanede fiyatı 320 tl di bız hastanede 340 tl ödedık 2 ayda 3 aşısı var dıye doktorumuz 3 ve 5 ayda yapalım dedi ağızdan verdı cok şükür bır sıkıntıda yaşamadık