Benim kızım 4ayına 8gün var oturmaya başladı. Ben elinden tuttuğumda kendini oturma pozisyonuna getiriyo. Bende biraz destekli oturtuyorm snra yatırıyorum. Ana kucağı var orda oturma pozisyonuna yakın olduğu için orda durmayı çok seviyo. Yanlış mı yapıyorum abaca. Çokmu erken