Canım üzülme İnanki herşey zamanı gelince oluyo benim arkadaşımın bebeği neler yaptılar 4 yaşına kadar agzını açmadı otistik diyen bile oldu bir anda Allah nasip etti şimdi hiç susmuyo en güzel günlerimizi takibi takip edicez ama böyle üzerek kendimizi geçirmeyelim zamanı gelince hepsi oluyor insnın çok var tanıdığım sizin dediğiniz gibi doktor oztizm veya herhangi bir hastalık dememiş hamdolsun gerisi hallolur hatta bu geç konuşan çocuk şuan 2 ye geçti ve okul birincisi inanın sabr edin dua edin Allahın izniyle konuşucak inşallah birde size bir şey demek istiyorum denermisiniz bilmiyorum ama Bir arkadaşm çocugu vardı konuşmuyordu Hocama sordum dua varmısırki hocam diye bize dediki 27 gün boyunca bir bardak suya abdestli bir şekilde Önce niyet ederek
27 defa
Rabbiş Rahli Sadri veyesssirli emri vahlül ukdetemmil lisani yefkahu kavliii okuyun suya bebeğe içirin 27 güne varmadan dili çözülecek inşallah dedi ve vallahi bebek şuan konuşuypr inanarak yapmak Allahtan istemek çok önemli kardeşim inşallah Rabbim bir an önce hayırlı bir şekilde konuşmak nasip etsin 🤲🏻❤️