canzuu Arkadaşlar bebeginde göbek fitigi olan var mi? Her agladiginda,ikindiginda gobek deliginin orasi sisiyor, doktor kendiliginden kapanir bir yasina kadar kapanmazsa o zaman ameliyat edilir dedi, kendim yapabilecegim herhangi bi sey var mi?
damlamirhat canzuu benimde bebeğimin ilk doğduğu zamanlarda göbek deliği şişmişti ama fıtık değildi sanırım sonra 2 aylıkken külot beze geçtik göbeği içine girdi çok şükür bişey olmadı.
Dn123 canzuu aglatmamaya çalış. Ben göbek fıtığı olmasın diye kendim fitik oldum. Agladigi icin oluyor bazi bebeklerde. Umarım ameliyata gerek kalmaz
BartuveArtun canzuu bizde de 2 aylıkken başladı 6 aylığız şuan geçti sayılır az bir şişlik kaldı kendiliğinden geçiyor canım bir şeye gerek yok