melasya yok yok hiç birşey sürmeyin doktorun verdiği kremler çok iyi en kısa sürede iyileştirir onu zaten doktor krem harici birşey sürmeyin demiş o kıvrık olan kısım bi süre daha şiş kalacak zaten oranının şiş olması gerekiyor şişliği inmez büyüdükçe o düzelecek. Her yaranın iyileşme süresi farklıdır belki daha geç iyileşir belki daha çabuk iyileşir umarım çabuk iyileşir çok kafaya takmayın siz unuttuğunuzda oda unutur zaten bi süre sonra kendi haline döner merak etmeyin 😇