Mucizem_0809 ElifBEG gündüzleri evet sıcak en üst kattayım gündüz önce akşam arka tarafta güneş ama akşamları pijama giyiyo şuan tam soğukta uyku tulumu şart ev muhavazasız çünkü.
vuslat1108 Uyku tulumu ilk defa kullanacak acemi bir anne olarak bişey sormak istiyorum ben 1.5 tog uyku tulumu aldım odanın derecesi 24 derece içine sadece zibinmi giydirmeliyim