Edakk benım bebegımde de süt allerjısı demıstı doktor bır ara dıyet yaptım sonra olmadıgı anlasıldı ve bıraktım.o süreçte paketlı urunlerde dahıl herseyın arkasına bakarak yıyordum hıc ummadıgınız seylerın ıcınde süt ürünü bulunabılır muhakkak okuyup tuketın dıyet 1 damla sütle bıle bozulur.zorlanmadım yanı yemeyınce de oluyor.et balık tavuk tukettım zaten normaldende etçilim benım ıcın bır sorun olmadı