Yesimzynp Kızlar gaza kimyonun iyi geldiğini duydum aranızda kullanan var mı varsa nasıl kullanıyorsunuz günde kaç kere 🤔
Emir123ali Yesimzynp ben yemeklere katıyorum kendim aktardan rezene alıyorum günde 4 bardak içiyorum gaz ilacıda kullanıyorum sap simplex
mirayilknurtolga Yesimzynp ben bugün ilk defa karnabahar verdim haşladığım suyun içine döktüm çok çok az. Malum gaz yapar rahatsız olmasın diye. Ezerkende o sudan katıp ezdiğim için faydası oldu sanırım. Bütün gün pırt pırttı poposu 😅😅
tospikannesii Yesimzynp çay bardağına koyup karıştırıyordum, içiyordum. İyi geliyordu. Şimdi şükür kalmadı gazımız ☺️
mirayilknurtolga Yesimzynp bu arada emziriyorsanız sizde içtiğiniz ılık suya kimyon koyup karıştırıp için, bebeği o da rahatlatıyor.
Zerre Bir bardak suya iki çay kaşığı koyup bir taşımlık kaynatıyorum içine az şeker atıp ılıyınca içiyorum sabah akşam birer kupa yapıyorum 👍kesinlikle tavsiye ederim
Miyonunannesi Suya katıp ıcmek cok mıdemı bulandırdı ben bir tatlı kaşıgı agzıma alıp arkasına bol su içiyorum
Elmaliturta_ Yesimzynp Ben faydasını gördüm her yemeğime bolca koyuyordum zaten abartı bir tadı yok bazen de bir bardak sıcak suya iki çay kaşığı falan koyup içiyodum. O daha etkili oldu
Zerre Tsksn-gns-27 içilmeyecek bir tadı yok ilk bir değişik geliyor ben alıştım şimdi şekersiz de gidiyor ılıyınca zaten direk dikiyorum :)
OncedenGurme Yesimzynp yemeklerimin içine atıyorum. Aktardan rezene aldım. Demlerken içine bir çay kaşığı kadar da kimyon ekliyorum öyle içiyorum. Birkaç saat sonra bebeğimi emzirdikten sonra patır patır gaz çıkarıyor çok şükür 🙈
tospikannesii Timmother 2 ay 26 günlüğüz, 15 gündür falan kendi direk çıkartıyor, uğraşmaya gerek kalmıyor şükür
Timmother tospikannesii bizde 2 ay 17 gunluguz ama hala devam ediyo bide afedersin kakasini yapamıyor bu ara ıkınıp duruyo ağlamaktan mahvoldu yavrum Siz gaz için ne kullaniyosunz suan
Filizderit Yesimzynp bende rezene kımyon anason koyup kaynatıp ıcıyorum hem sut yapar hem gaz alır bebgede verıyorum karnınada ılık zeytınyagı suruyorum ayaklarına da ve sıcak tutuyorum ve bıraz da eahatlıyor