Kizlar selam. Dogum yapalı neredeyse üç ay oldu. Karnım mükemmel şekilde ilk iki günden itibaren gitmişti. Zaten kilolu olmama ragmen altı kilo almıştım doğumda sorun yaşamadım yani.. Ancak bir problem oldu sizlere sormak istedim. Su dört beş gündür karnım inanılmaz şişti ve içi acıyor resmen. Zaten enfeksiyondu iltihapti keloiddi uğraştım durdum. Yeni yeni topluyor. Adet olacagim desem yeni bitti adetim. Sizin başınıza geldimi? Birde nasıl kilo verdiniz gobek gitti dedim ama sarkiklik oldu nasıl çözdünüz bu işi?