8 aylık olucaz kızlar . 5,5 aylıkken tadımlara başladık ama yol katedemedik😑 yoğurt peynir ve meyve dısında asla yemiyor bişey. Yumurtayı pankek gibi veriyorum yiyor. Ama sebze yemek asla istemiyo. Zorladım olmadı saygı duydum zorlamadım olmadı hertürlüsünü denedim olmadı.. ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 😢🤦🏼♀️