Terbiye olayı şöyle ilk aylar vücut bebeğin ne kadar süt emecegini bilmediğinden devamlı süt üretir bebeğin zaten midesi küçük tek dürtüsü emme refleksi ağlar emer uyumak için emer gazı olur emer misal bebek büyüdükçe vücut arz talep olayına gir çok sık sık emip göğüs boşalırsa süte ihtiyaç var diye üretir , terbiye olayıda burda başlar ilk zamanki gibi bolca süt üretmektense ihtiyaca göre üretmek olur göğüs yumuşar sanki süt yok gibi ama vardır azalma yapmaz ne kadar çok emerse ve göğüsü boşaltırsa süt artar ama hemen olmuyormuş süt artması bir iki haftayı buluyormuş