Merhaba hanımlar 🌸🌸 Çarşamba günü diyetisyenime gidip uzunca bir diyet sürecine gireceğim, merak ettiğim şu diyetisyenim emziren annelerde süreç daha iyi işliyor günde 700 kaloriyi sırf emzirmekle yakıyorlar dedi fakat ben emzirmeyip sütümü sağarak veriyorum oğluma 7 ay 1 haftadır bu böyle, benim de kalori yakmam öyle olur mu ki acaba