Asya12 canım salı günü oğlumu sünnet ettirdim 3 aylık dikişli oldu sünnetten dört saat önce doyurdum rn son sünnettende bir saat sonra mama verdim toplamda 6 saat aç kaldı sünnet sonrası en çok açlığa ağladı tabi sünnet öncesi kan tahlili yapıldı sünnet esnasında pipisine iğne yapıldı onlarda canını yakmıştı ama karnını biraz doyurunca sakinleşti tabi tıka basa doymadı burnunda biraz narkoz verildiği için. Sünnetinden üç saat sonra çişini yaparken biraz ağladı o zamanda emzirdim sakinleşti fitil verdi doktor yarım yarım üç sefer verdim daha vermrk istemedim. Furicin krem vermişti ilk iki gün direk pipisine sürmedim bezine bolca sürdüm yapışmasın diye şimdi pipisine sürüyorum. Dr sünnet sonrası üç gün 5 dk ılık suya oturtmamı istedi bugün bitti yarın banyonusunu yaptıracağım. Ben bu kadarını beklemiyordum şükür rahat atlattık sayılır tam iyileşmedi çünkü dikişler düşecek sizde çabucak anlatırsınız umarım