Merhaba anneler. Spiral sonrası enfeksiyon kapan oldu mu ve belirtileri neler oldu? Dün taktırmış olduğum spiral sonrası midem bulanmaya karnım ağrımaya basım ağrımaya başladı ve inanılmaz kötüyüm. Bugün hastanede covid testi verdim ayrıca serum taktırıp kan verdim ve kan sonucumda crp oranım 23 cıktı.(normal deger 0-5 arası )
Acil doktoru ya spiral yüzünden enfeksiyon olduğum ya da pozitif olduğumu düşünüyor. Oturdum test sonucunu bekliyorum 😞