birbebekbirannee Merhabalar ben bugün süt sagıp dolaba koyup yarın kullanacagım ama arabada giderken süt 2 saat içersinde bozulur mu ?
Deletedmom0099 3 saat içinde kullanabilirsiniz 23 derecenin üstünde olmamak şartıyla ama diyelim ki bi yere gidiyosunuz, orada tekrar buzdolabına koyamazsınız bilginiz olsun