Bebeğin sadece anne sütü alıyorsa o tanecikler normal canım sindirilemeyen anne sütü yağı demişti doktorum fotoğrafta çok belli olmuyo ama böyle balgam gibi bişey varmı kakasında sarı renk kaka normal çünkü benim bebeğimde böyle yapıyo ve suan diş dönemi fazla salya üretiyo çok normal dedi doktor