Bebeğim 7 ay 10 günlük iki gundur hem gündüz hem gece uykularından 10 15 dk da bir bağırarak ağlayarak uyanıyor sakinleştirmek zor oluyo sonra tekrardan uyuyo bu böyle devam ediyor surekli sabaha kadar kucagimda uyutmak zorunda kaldım ama kucakta da deliksiz uyumuyor yine sık sık uyanıyor yine bir atak haftası midir bilemedim başına gelen ya da bir fikri olan var mi acaba ?