Kubrabazl-80 merhaba bizde anne sütü sarılığı geçirdik 3,5 ay sürdü 😔
3 günlükken değerler çok yükseldiği için 1 gece fototerapi aldık ondan sonra yavaş yavaş değerler düşmeye başladı 3.5 ay sonunda tamamen geçti. Sürekli emzirmekten başka ek bir şey yapmadım kilo alımı ve gelişimi gayet iyiydi çünkü size de acil şifalar diliyorum inşallah en kısa zamanda atlatırsınız 🤲