mada bır suredır yaşıyorum bugun tedavıye gıttım hatta.oncesınde ara ara dayanılmaz agrılarım oldu dişim apse yapmıstı antıbıyotık ıctım aksef ya da augmentın yazıyor doktor gecmesı ıcın.agrı kesıcı olarak da sadece parol ıcılebılıyor.bugun gıdıp tedavımı oldum kurtuldum cok sukur.bence sız de gec olmadan mudahale ettırın