yagizalp Hanımlar merhaba, sütüm çok fazla değil normalde meme+mama olarak besleniyor oğlum hatta, ama birkaç gündür memede ağlıyor hırçınlaşıyor sütüm fışkırır gibi geliyor gaz problemimiz de var benim gibi olan var mı? Yardımcı olur musunuz
Kubraasel61 yagizalp canim bende biberon ve meme veriyordum ama bebegim biberon istiyordu habire bibero içince ağlamıyor meme verince ağlıyordu sonra biberonu kestim 2 gün.cok zorlandım sonra geçti şükür şimdi sadece emziriyorum
_mucizemmm yagizalp dünden beri aynı durumu yaşıyorum hatta az önce yine ağlama krizi tuttu 😪resmen kavgası kendi ile bebeğimin kendini sinir ediyor 😃göğsümü kapmıyor halbuki istedi mi deli gibi kapıyor 😑gaz probleminizde var damla kullanıyoruz 🤷♀️
doganinannesii yagizalp Acaba agzi pamucak filan mi oldu bi kontrol edin isterseniz. Bazende cok aşırı nazar değdiğinde memeyi tutmaz ağlar oylede olabilir tabi inanirmisiniz bilmem bi okuyun isterseniz
misboleyn yagizalp Göğsüne yukarıdan aşağıya doğru hareketlerle masaj uygula ki süt kanallarındaki tıkanma açılsın. Gazla alakalı da ilginçtir ama hastanede sıra beklerken bir kadın anlattı. Bir sürü damla denemiş hiçbiri ise yaramamış. En son kimyon ve naneyi kaybetmiş bir çay kaşığı vermiş çocuğuna. O günden beri çok rahat yavrum dedi. Bebeğe de baktım valla maşallahı vardı.
yagizalp Kubraasel61 biberon anne ucuna yakın olan Philips avent kullanıyorum aslında yine de problem mi oluyor anlamadım 😔 bazen de emiyor hafif uykuluyken falan, sarılık geçirdik hastanede yattı onda biberona alıştı zaten
Miracbebesi _mucizemmm Benimde ayni gaz problemimiz var memede aslında emiyor istediğimi çıkıyor buluyor ama arıyor gaz sancısı çektikçe hırslanıyor kendini sıkıyor ağlıyor delirip memeye dönüyor bazen durmuyor geçenlerde katıldı öyle birkaç saniye nefesi gitti ödüm koptu napcagimi sasırdım annem vardı da Allahtan sakinleştirdi damla kullanıyor sab simplex diye ama her akşam belli saatlerde gene krizi geliyor napcaz bende bilmiyorum 🥺
yagizalp Miracbebesi aynı şeyleri yaşıyorum birebir nefesi kesiliyor şiddetli ağlayınca, gaz için kullanıyorum damla alttan üstten gazını çıkarttığı zaman bile ıkınma var hep zaten 😔
YagmurKoksal Miracbebesi aynı şekilde bebeğim dab simplex kullanıyorduk ama hep ıkınmaktan popusunda catlak olusmus dün hiç durmadı uyumadı aglaması bitmedi doktora götürdük doktor fark etti bi kontrol edinn
Miracbebesi yagizalp ikinmaktan poposuna bisey olcak diye de korkuyorum makatta halka kısmında kızarıklık fark ettim yırtık gibi ama böyle doktor yırtık çatlak yok dedi ıslak mendille silme yıka ya da pamuklu suyla sil mumkun olduğunca da açık bırak havalandır dedi bilemedim doktoru da çok beğenmedim açıkcası baska bi doktora gidicem bide yine de dediğini yapiyorum ama 🤷🏻♀️
doganinannesii Birde gaz problemi yapiyor ya boyle. Biogaya diye bi damla var buyukten kucuge faydali isterseniz onu deneyin doktora sorup
yagizalp misboleyn yaaa korkuyorum vermeye evet doğal şeyler tabi ki birçok kişi söylüyor ama veremiyorum bir türlü
Miracbebesi YagmurKoksal bende altını değişirken fark ettim doktora gösterdim çatlak demedi ama ıslak mendil kullanmayın dedi (sleepy natural ultra hassas ıslak havlu kullanıyorum) ki bence zorlanmaktan oldu sürekli var gücüyle ikiniyor çünkü zaten beğenmedim o doktoru da başka doktora goturcem
Zehratzg yagizalp bence gazdan o metsil alabışırsın yada zeytın yagıyla beline ve karnına masaj yap sonra bezını cıkart ayaklarını kaldır karnına kadar gazını cıkartır meme yer
HazelK yagizalp Benimde istemedi bende sağarak verdim hep biberona alışıyorlar :/ sonradan kestim sadece mama veriyorum :)
HazelK yagizalp Bende isterdim ama 6 ayına kadar hep sağıp verdim, sonrada biraktim çünkü gerçekten çok zorluyordu artik