tubaozcan34 Ya herkese merhaba çok mutlu oldum instagram fenomenlerinin böyle birşey yapmalarına bir umut ve gerçekten toplanıyor paralar ben kendim yapabildiğim kadar yaptım rabbim kabil eylesin busranurcalar diye fenomen başlattı allah razı olsun ya
Mayisannesi34 tubaozcan34 evet herkes yardımda bulunuyor Allah herkesin hayrını kabul etsin. Ama fenomenleri çok samimi bulmuyorum açıkçası deli paralar kazanıyorlar çok samimi olsalar hiç yoksa 1 aylık reklam gelirlerini bağış yapabilirlerdi
tubaozcan34 Mayisannesi34 evet orda haklısınız gene de 10 bin 20 bin falan yaptılar en azından yasin altına el koydular eylulonline bir günde 2 milyon topladı onlar yapmasaydi belli de kimse bukadar yardım etmeyecekti
Mayisannesi34 tubaozcan34 sadece 1 story reklam için 5 bin 10 bin alıyorlar. Evet paylaşım yapıyorlar sağolsunlar ama kendi reklam gelirlerini bağışlasalar samimi olduklarını görürdük çünkü son parasını yardım için atan insanlar var 😊