AlyaMeyra saglık ocakları 6. ayda aşı yapıyor, o zaman tartıyor. Biz özelde takip eden doktoruna 6. ay sonuna kadar her ay götürdük. Sonra 9. ay 12. ay, sonra 18. ay diye gidiyor ama baska doktoru yok mu bebeğinizin? saglık ocagınızda hastalık riski yoksa arayıp tartıma gelmek istiyorum diye sorabilirsiniz.