Asafmomm 38,4’e kadar ateşin endişelenmenize gerek yok. Yapılacak ilk işler odanın camını açmak, bebeği ılık duşa sokmak ve 20 dk kadar suyla oyalamak ve sonra iyi kuruladıktan sonra tek kat body ile tutmak. Bunları takiben saat bası ateşini ölcün. Eger yine düşmüyorsa ateş düşürücü verirsiniz. çok geçmiş olsun. ve susuz kalmaması için sık emzirme veya veya mama veriyorsanız mama vermelisiniz. Ayrıca ateş durumunda sıvı kaybına karsılık kaynatılmıs ılıtılmış su verebilirsiniz 1-2 kasık.