Myworldgirl Merhaba hanımlar. 1 ay 4 günlük bir kızım var. 2 gündür çok huysuz. Gazıda yok altı temiz emziriyorum emerken birden ağlıyor yatırıyorum 5 dk olmadan uyanıp sanki bişey olmuş gibi ağlıyor kucağıma alıyorum ağlıyor sizce neden olabilir?
GamzeNazli35 Ufacık bi gaz bile krizlere sebep olabiliyor. 10 ay 14 günlüğüz aşırı huysuz ve ağlayan bi bebekti yavaş yavaş azalıyor biraz daha sabır 🙏