Canım doyuyorsa sakindir bebegin huzursuz mu bende basta günde 3 kere veriyordum ama hic durmazdi hep ağlardı anlamazdım kilosuna zaten az dogdu sonrasinda azda almıştı açmış garibim ondan durmuyomus mamayi cogalttim ama emzirmeyide birakmadim yine ne geliyorsa emsin diye ugrasiyorum çok şükür kilo almaya başladı sakinleşti bebeğim