Nrsntlk benim de öyle olmuştu ilk zamanlar. Sütün çekmiş, canın bişey istemiş yememişsin dediler. Ayıptır söylemesi canım hamburger istiyordu. Hamilelikte zararlı diye yemedim sonra da sütle bebeğime geçmesin diye yemedim. Annem dışarıdan söyleyelim, azcıkta olsa ye dedi. İnanır mısın akşamına geçti 🙄 o sızlama var ya sanki kalbime kalbime vuruyordu