Merhaba kızlar 13 ünde oğlum 1 yaşına girdi.
Çarşamba günü de 1 yaş aşısını oldu o gün hiç bir sıkıntısı yoktu dün öğlene doğru parka gittik yarım saat ya kaldık ya kalmadık geri eve döndük ve o sıra ateşinin olduğunu fark ettim. Calpol verdim ve uyuttum. Akşam tekrar ateşi çıktı ve 9 gibi tekrar calpol verdim 12 e kadar normaldi her şey. Sonra bı amda gene ateslendi sanırım ilaç etkisini kaybedince ateşi ortaya çıktı eşim banyoya sokalim dedi ve ılık duş aldırdık sonra ilaç vermedim fitil verdim gece ara ara az ateşi vardı geçti derken sabahı ettik.
Ateşi 38.3 ü geçmedi alarm kurup saat başı ölçtüm
Sabah baktık hala geçmemiş hastaneye gittik 39 çıktı ama yolda giderken güneş direk yüzümüze vuruyodu arabanın önündeydik o etkiledi diye düşünüyorum bizi hemen covid polikliniğine gidin test yaptırın diye yolladılar. Ne bir muayne ettiler ne de başka birşey bende yaptırmak istemedim çünkü ben de 1 ay önce korona oldum ve evde atlattım oğlumla hep yanyanaydik gene de ateslenmedi biseyi yoktu şimdi evde olmamıza rağmen ne.hastaligi dedim ve o bölüme sokmak istemedim. Başka hastaneye gittim hemen kulak burun boğaz işte muayne ettiler birşeyi yok dediler dolven verdiler 1 saat bekledik ateşi düşsün kontrol altında olsun diye o zaman 38 di hastaneye gittiifmiz de
İlaçtan sonra 36.5 oldu eve yolladılar hani evde kontrol edin diye
Şimdi gene ölçtüm 38 çıktı gene ateslenmis evde ne yapabilirim
Biz dişten şüpheleniyruz toplamda 6 dişimiz var
Son 1 haftadır da kulak çekme salya elleri ağızdan çıkmamasi var yani gene diş ama diğer dişlerde bu kadar ateslenmedi
Acaba azı dişi mi diyorum
Ne yapsam iyi gelir