2papatya mamada demir orani yuksekse mama kaynakli olabilir. Sakin olun anneler yesil kaka gayet normal benim oglum 5 aya kadar hep yesil yapti ve ben doktora sordugumda bicok sebebi var
1 anneden on sutu fazla alirsa
2 mamada demir orani yuksekse
3bebek kakayi fazla bekletirse yani 2 3 4 gunde 1 yaparsa kaka bagirsakta bekleyerek rengi degisir
4 fazla doydugunda
5 annenin yedigi yesil yaprakli sebzeler
6 kullanilan ilac veya kan damlasindan kaynakli bu durumlarin hepsi normal ve korkmaya gerek yok bide eskiler egesi batmis derler ne kadar dogru bilemiyorum tabi
sadece acik yesil isal gibi ve sumuksu oldugu durumlarda korkmak gerek o zaman usutmus oluyo ama kina gibi koyu yesile benzer ve kivamliysa bebek normal rutininde kakayi yapiyosa korkmayin normaldir