Civciv3535 ben ilk evlendigim zaman yaptırmıştım herkes yaptırma hamile kalınca kıllar tekrar uzuyor demisti. Ama iyiki kimseyi dinlememisim. 6seans anca gidebildim 2seans daha hakkım vardı iş karıştı gidemedim. Tamamen bitmedi ama ona rağmen cooook rahat ettim. Şuanda gitsem birkac seanslık işim kaldı. Hamileliğimde de kıl tüy çıkmadı. Banyoya giriyorum 5dk tüm vücut jiletle bitiyor. Ve jilet olmasına ragmen rahat 2hafta götürüyor. Daha da almasam eşim dışımda kimse fark etmiyor. Yani kesin git kendine yapacağın en iyi yatırım.