MomsMeteor Bayanlar esım covid 19pozıtıf Bende tam 7gun sonra test verdim negatifim ama hıc belirtim yoktu. Sımdı herkes dıyo kı pozıtıfe cevırebılır 3aylık bebegım tasıyabılırmı dogrumu Ben morel olrk cokunce annem geldı yanımza ona gecermı
Bhs20 MomsMeteor anneniz neden geldi 🤨 eşinizle temasınız yoksa geçmez oda belki tekrar verse negatife dönmüştür bile
GamzeNazli35 İnşallah dönmez ama kusura bakmayın da madem evde pozitif vaka var annenizi neden riske atıyorsunuz.? 😏