Dlkk Üç aylık bebeğim kabızlık çekiyor. Sadece anne sütü alıyor. İkidir kulak çubuğu ile yaptırıyorum ama belli ki kıvamı yoğun zor yapıyor. Beslenmemi nasıl duzenlemem gerekir??