Bgmyzc Merhaba biz bugün sağlık ocağında 6 aylık aşımızı olduk banyo yaptırabiliyormuyduk? sormayı unuttum söylemediler de arıyorum acmiyorlar bilgisi olan paylaşabilir mi?
Mom091 Bgmyzc bugün yıkamasanız daha iyi olur. Bizim hemşiremiz yıkayabilirsin diyor aşılardan sonra ama ne olur ne olmaz diye aşı olduğu gün yıkamıyorum
bir_pasa_annesi Bgmyzc ne demek rica ederim cnm kusura bakma yanlıs bilgi vermisim daha doğrusu yanlıs bilgilendirilmişim 🤷♀️