Arkadaşlar bebeğim 5-6 aylıkken göz Dr na götürmüştüm şaşılık var gibi ama 1 yaştan sorna belli olur şu an bişi diyemem falan dedi açıkçası özele gitmemize ragmeen pek ilgilenmedi de ..sizlere sorum Bayraklı yada Bornova tarafinda onerebilceginiz cocuk konusunda bilgili göz Dr u var mı ..çocuk konusunda dememin nedeni bazı Dr lar çocukları da sk muayene eder hep yetişkine bakmaz o yüzden tani koymasindan çocuğa ilgisi falan daha iyidir bı onceki Dr um sanırım daha önce hiç çocuk muayene etmemiş onunda acemiliği vardı o yüzden diyorum şimdiden teşekkürler