Bebek bırakana kadar.. Emin olun Bi yerde sıkılıyorlar mama dan tadından.. En azından benimki öyle oldu.. Gece beslenmesi için de büyümüş bebeğiniz bence.. Günde Bi kere yatmadan önce ve sabah uyandığında veriyordum ben.. O da her zaman değil.. 15 aylıkken falan da bıraktı kendi zaten..